Aflevering Fw053 - Hoe Chocomel Whatsapp Succesvol Inzet Als Campagnemiddel

· Aflevering van de podcast: Jelly Driver Podcast

Hoe zorg je ervoor dat je product buiten het standaard-hoogseizoen een verkoopboost krijgt? WhatsApp bleek het ideale middel om de festivalbezoekers (18 tot 30 jaar) te binden. Wendy vertelde tijdens het event ‘WhatsApp voor bedrijven’ op donderdag 10 maart in de Jaarbeurs in Utrecht, hoe Chocomel samen met het Zwarte Cross-festival een consumentenactie lanceerde om de verkoop van hun koude drank te verhogen en welke resultaten dat tot gevolg had.

Speelgoedwinkel
Jelly Driver Podcast

Jelly Driver Podcast

Gemaakt door: Jelle Drijver Eerste aflevering: 10-07-2022

De podcast Jelly Driver Podcast heeft in totaal 127 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

FW053 - Hoe Chocomel Whatsapp succesvol inzet als campagnemiddel

Jelly Driver Podcast · 03-05-2016

00:00 12:08