Diederik Broekhuizen is oprichter van het platform De Beste Social Media, waar dagelijks voorbeelden worden gepost van creatieve geslaagde updates van bedrijven op social media. Tevens is hij initiatiefnemer van De Beste Social Awards. Met zijn Studio Broekhuizen verzorgt hij met een team creatievelingen de online strategie en social media redactie voor onder andere filmdistributeur eOne Entertainment (Bon Bini Holland, Ja, Ik wil, en Tarantino’s The Hateful Eight), Just Film, NPO Zapp & JT Bioscopen. Ook geeft hij regelmatig workshops en lezingen. En ik heb nog een extra reden om met Diederik in gesprek te gaan want het artikel waar we het over gaan hebben was is 2015 het meest gelezen artikel op Frankwatching.com! Boek: Present shock (opvolger van Future shock) Links: ?affiliate=2589 https://www.managementboek.nl/boek/9781591844761/present-shock-engels-douglas-rushkoff?affiliate=2589 Genoemde linkjes: http://debestesocialjobs.nl Abonneer je op deze podcast via: iTunes: https://itunes.apple.com/nl/podcast/frankwatching-podcast/id960362821?l=en&mt=2 Stitcher Radio: http://www.stitcher.com/podcast/frankwatching-jelle-drijver/frankwatchingcom-podcast-met-jelle-drijver TuneIn: http://tunein.com/radio/Frankwatching-Podcast-p683815/ Soundcloud: https://soundcloud.com/frankwatching Connect met Jelle op: Linkedin: http://linkedin.com/in/jelledrijver Twitter: http://twitter.com/jelledrijver of http://twitter.com/frankwatching Keywords: Social Media, inhaken, Webcare, Jelle Drijver, Diederik Broekhuizen
Gemaakt door: Jelle Drijver Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Jelly Driver Podcast heeft in totaal 127 afleveringen
Maker: Jelle Drijver Datum: 22-12-2015
Maker: Jelle Drijver Datum: 19-01-2016
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.