Hoe vaak doen we wat moet, wat hoort, wat iedereen doet? Hoe vaak doen we dingen uit schuldgevoel, of plichtsbesef? En wat als we alleen nog maar dingen doen die ons eigen leven of dat van anderen verrijken? Deze aflevering gaat over het 's ...
Dagelijkse inspiratie en tips ondernemende coaches en coachende ondernemers, die kiezen voor Joy First. https://www.janetvandijk.nl
Hoe vaak doen we wat moet, wat hoort, wat iedereen doet? Hoe vaak doen we dingen uit schuldgevoel, of plichtsbesef? En wat als we alleen nog maar dingen doen die ons eigen leven of dat van anderen verrijken? Deze aflevering gaat over het 's ...
In deze voorlopig laatste aflevering van Hollands Next Topcoach, de podcast, nemen we even de tijd om onszelf als coaches in het licht te zetten. Er wordt nogal eens negatief gedaan over ons vak, maar ondertussen doen we wel heel mooi werk ...
"Coachen is het mooiste en het zwaarste vak", zei mijn klant Dominique Dolman toen ik haar interviewde voor deze podcast. En zo is het ook. Het is mooi, omdat het zo interessant is en je nooit bent uitgeleerd, maar het is zwaar omdat je be ...
Het gaat in deze podcast en in mijn traject vaak over ingewikkelde klanten of lastige coachsituaties. Maar coachen is juist ook iets heel positiefs. We helpen immers mensen die al floreren en veel in zich hebben om grotere resultaten te ber ...
Veel klanten zijn onzeker over hun expertstatus. Zien mensen wel hoe deskundig ik ben? Heb ik genoeg ervaring hiervoor? Ben ik niet te jong? Het is belangrijk dat je dat onderkent en weet hoe je je klanten kunt helpen om in hun grootsheid ...
Vaak hebben we als coach een onderbuikgevoel dat er iets niet klopt in het contact met een klant. Even vaak negeren we dat. Maar doe dat niet, want ook hiervoor geldt: voorkomen is beter dan genezen. In deze aflevering gaat het over drie va ...
Doelen stellen is super belangrijk in coaching. Maar een klant kan onderweg in het traject met jou zijn doel kwijtraken. Of onbewust of bewust een ander doel hebben. Dat kan gevolgen hebben voor zijn motivatie. Als een klant afhaakt of zic ...
In deze aflevering vertelt mijn klant Anna Bootsma over wat ze geleerd heeft en hoe ze is gegroeid in het traject Hollands Next Top Coach. Wil jij deze ervaring ook? Boek dan een call in, dat kan via de website www.janetvandijk.nl. Of s ...
In deze aflevering hoor je hoe we van Pablo Picasso kunnen leren wat we waard zijn. Plus een oefening die je je klanten kunt laten doen als ze het lastig vinden om een goede prijs te vragen voor hun dienst. Of als ze hun prijs niet durven t ...
Het mooie van coachen is dat je je klant helpt om anders te kijken, anders te denken en anders te doen. Zodat hij of zij verder komt. Alles begint met hoe je denkt. Als je je gedachten kunt veranderen, dan kun je je leven veranderen. Hoe d ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.