Als je wilt dat iets verandert, verander dan zelf. Het is een eenvoudige, maar niet zo gemakkelijke boodschap. We willen allemaal immers vooral dat 'de ander' of 'de situatie' verandert. Deze boodschap geldt ook voor ingewikkelde situaties met klanten. We hebben allemaal wel eens een klant die tegenvalt, stilstaat, zich terugtrekt of overal over 'zeurt'. Het eerste wat je kunt doen om dat te voorkomen is in mijn ogen: naar jezelf kijken. Ben jij de klant die je zelf het liefst wilt hebben? Waarom je je die vraag moet stellen, en wat die kan opleveren, daarover gaat deze aflevering. Wat voor klant ben jij? En wat voor coach ben jij? Mijn naam is Janet van Dijk en ik help coachende ondernemers om meer JOY en verdieping in hun leven en werk te krijgen, zodat en opdat zij hun klanten het beste kunnen helpen. Elke week schrijf ik een Letter of Joy, een 'inspirerende nieuwsbrief'. Wil je die ook in je mailbox? Inschrijven kan via deze link: https://www.janetvandijk.nl/nieuwsbrief-aanmelding/
Gemaakt door: Janet van Dijk Eerste aflevering: 21-08-2022
De podcast Janet van Dijk heeft in totaal 204 afleveringen
Maker: Janet van Dijk Datum: 02-01-2023
Maker: Janet van Dijk Datum: 04-01-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.