In de nieuwste aflevering van Inside Mediahuis is een centrale rol weggelegd voor onze abonnees. In 2020 kende Mediahuis, onder impuls van de coronapandemie, een bijzonder sterke groei van het aantal digitale abonnees. Sinds de zomer van 2021 staat die groei onder druk. De vraag is dus hoe we deze opnieuw kunnen aanwakkeren en ervoor kunnen zorgen dat de stijging in het aantal digitale abonnees, de daling van het aantal printabonnees blijft compenseren. Monique en Gert praten over deze uitdaging met Liesbeth Nizet en Matthijs van de Peppel. Liesbeth is Change Director B2C binnen onze TPS-afdeling. Matthijs is Directeur Consumentenmarkt bij NRC en sinds kort ook verantwoordelijk voor de B2C-strategie van Mediahuis in de Nederlandse markt. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: Mediahuis Eerste aflevering: 30-08-2023
De podcast Inside Mediahuis Podcast heeft in totaal 9 afleveringen
Maker: Mediahuis Datum: 19-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.