Aflevering Online Marketing In Corona-Tijden Met Carlo Kiksen

· Aflevering van de podcast: Indie in Town Podcast

Carlo Kiksen noemt zichzelf ‘The Fanbase Builder’, een digitale strateeg die marketing anno 2020 gebruikt om fans jou te laten vinden. Carlo werkte voor oa. Wende, Diggy Dex, Luwten, en Eefje de Visser. Hoe begin je als artiest aan het beest dat online marketing heet? Hoe zorg je dat je marketing authentiek overkomt? Wat is er in deze periode allemaal veranderd voor de strategie van Carlo door Corona? Waar liggen er nieuwe kansen en wat is nu weggevallen? Wat kan de muziekindustrie leren van de gaming- en pornoindustrie? De website van Carlo: https://carlokiksen.nl/ Vond je deze podcast leuk? Like Indie in Town dan op Instagram of op Facebook.

Speelgoedwinkel
Indie in Town Podcast

Indie in Town Podcast

Gemaakt door: Berend van Eerden Eerste aflevering: 26-11-2019

De podcast Indie in Town Podcast heeft in totaal 25 afleveringen

Vorige aflevering

Interviewles met veteraan Martin Kuiper van FaceCulture

Interviewles met veteraan Martin Kuiper van FaceCulture

Maker: Berend van Eerden Datum: 05-05-2020

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Online marketing in Corona-tijden met Carlo Kiksen

Indie in Town Podcast · 19-05-2020

00:00 1:00:21