In deze eerste aflevering van Inclusiecast praat ik met Madhu Mathoera van Bee Top of Mind. We hebben het onder andere over persona's op basis van klantkenmerken, waarom een klantpanel jou kan helpen inclusiever te zijn én beter jouw doelgroep te dienen en dat jij het gemiddelde bent van de vijf mensen die jij het meeste ziet. Verder legt Madhu uit: - wat diversiteit en inclusie nu eigenlijk zijn - hoe je deze begrippen kunt vergelijken met een dansfeestje, of toch niet? - wat jij misloopt als je niets doet aan diversiteit en inclusie - hoe jij erachter komt of je unconcious bias hebt oftewel onbewuste vooroordelen - welke grootste valkuilen jij het beste kunt vermijden in jouw taal- en beeldgebruik Test om achter jouw unconcious bias te komen: Gratis online programma Diversiteit & Inclusie van Bee Top of Mind: https://beetopofmind.nl/programmas/online-programma-diversiteit-inclusie/ Begrippenlijst Diversiteit en Inclusie: https://beetopofmind.nl/termen-in-diversiteit-equality-en-inclusiviteit/ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Inclusiecast is een initatief van Evita Lammes. Met haar bedrijf Canvas Communicatie wil zij (uiteindelijk) inclusieve marketing op een inclusieve manier maken. Ze had zelf behoefte aan een podcast over inclusieve marketing - dus is ze het maar gaan maken. Wil jij eens van gedachten wisselen, ben jij een perfecte podcastgast of heb je feedback? Volg Evita op Instagram of connect op Linkedin en laat het weten!
Gemaakt door: Evita Lammes Eerste aflevering: 12-06-2022
De podcast Inclusiecast heeft in totaal 16 afleveringen
Maker: Evita Lammes Datum: 23-02-2021
Maker: Evita Lammes Datum: 12-04-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.