Niet iedere bezoeker van jouw website is een potentiële klant, maar een deel natuurlijk wel. Wist je dat je die bezoekers die wél een potentiële klant zijn dan weer in vier verschillende groepen kunt indelen, met elk hun eigen wensen en be ...
De Ik help jou online Podcast laat jou zien dat hoe dichter jij bij jezelf blijft in alles wat jij online doet en deelt namens jou bedrijf, hoe makkelijker het wordt om meer bekendheid en meer klanten aan te trekken. Met praktische tips, slimme strategieën en inspirerende inzichten op het gebied van online marketing.
Niet iedere bezoeker van jouw website is een potentiële klant, maar een deel natuurlijk wel. Wist je dat je die bezoekers die wél een potentiële klant zijn dan weer in vier verschillende groepen kunt indelen, met elk hun eigen wensen en be ...
Als je een regelmatige stroom klanten uit je website wilt laten komen, betekent dit dat je serieus aan je website zult moeten werken. Maar komt er ooit een punt dat je daar klaar mee bent en je website volledig voor zichzelf kan werken? En ...
Een lidmaatschapsmodel hebben in je bedrijf lijkt tegenwoordig wel de heilige graal in online ondernemersland. Je hoeft maar over social media te scrollen en er is wel iemand die roept dat een membership starten de slimste keuze is die je ...
Voel jij wel eens de behoefte om je prijzen erg laag te houden of bewust naar beneden bij te stellen omdat je invult dat jouw klanten je aanbod anders niet kunnen betalen? Wat je dan doet is aannemen dat jouw klanten dezelfde geldblokkades ...
Als je gaat lanceren en je krijgt daardoor twee of drie nieuwe klanten, dan kun je dat al heel snel wegzetten als ‘Maar twee…’ of ‘Maar drie…’. Maar daarmee negeer je iets heel belangrijks, namelijk het signaal dat je iets gelukt is dat be ...
Druk is de grootste vijand van een succesvolle lancering. Dat kan financiële druk zijn die daadwerkelijk aanwezig is of druk die je jezelf als ondernemer oplegt zonder dat die druk realistisch is. In deze podcastaflevering vertel ik je hoe ...
‘Rimke, hoe deel jij je jaar eigenlijk in? En hoe zorg je er vervolgens voor dat je on track blijft?’ Dat is een vraag die ik onlangs van een podcastluisteraar kreeg en waar ik in deze aflevering antwoord op geef. Veel luisterplezier! ht ...
Afgelopen week begaf ik mij op nieuw terrein door voor het eerst iets te organiseren op Clubhouse, hét nieuwe social mediakanaal. Dat bracht herinneringen terug aan de eerste stappen op voor mij nieuwe kanalen die ik eerder heb gezet. Zo’n ...
Als ondernemer is het goed om veel in beweging te zijn, maar af en toe is het net zo goed om even bewust wat gas terug te nemen, zodat er tijd en ruimte is om te bouwen aan een sterkere en meer stabiele basis van je bedrijf. In deze afleve ...
Gratis e-book, serie van drie tot vijf mailtjes en een aanbod: dat zijn de ingrediënten van de funnel die je op de ‘ondernemersschool’ leert maken. Ik ga dat een beetje anders doen. In deze aflevering van de Ik help jou online Podcast neem ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.