In deze podcast bespreken Cindy en ik de fouten die gemaakt worden bij het opzetten van advertentiecampagnes. We komen tot de conclusie dat het bundelen van advertenties onder één doelgroep veel effectiever is dan het apart zetten van advertenties per product of per korte campagne. Door de advertenties langer te laten draaien, kan Facebook meer data verzamelen en optimaliseren. Ook benadrukken we dat het belangrijk is om geduldig te zijn en niet in paniek te raken bij het opzetten van advertenties. We delen onze inzichten en ervaringen over adverteren en geven aan dat het cruciaal is om goed te begrijpen hoe Facebook werkt en welke aanpak het beste past bij jouw webshop en doelgroep. Hopelijk biedt deze podcast wat duidelijkheid over effectief adverteren. Meer weten over advertenties? Stuur dan een berichtje op Instagram met "ads" en we vertellen je er graag meer over www.instagram.com/mrsecommerce
Gemaakt door: Stefanie van Pelt Eerste aflevering: 14-08-2022
De podcast I love e-commerce & Business podcast heeft in totaal 143 afleveringen
Maker: Stefanie van Pelt Datum: 13-03-2024
Maker: Stefanie van Pelt Datum: 27-03-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.