In deze podcastaflevering benadrukt Stefanie het belang van het analyseren van conversiepercentages op desktop, mobiel en tablet om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers. Ze raadt aan tools zoals HOTJAR te gebruiken om video-opnames en heatmaps te maken van het gedrag van bezoekers op de website, om zo mogelijke pijnpunten te identificeren. Het is van essentieel belang om zowel Google Analytics als HOTJAR te gebruiken om een duidelijk beeld te krijgen van het klantgedrag op de website. Chelsea en Stefanie bespreken verder het belang van het begrijpen van de customer journey en het identificeren van mogelijke problemen op een website, en benadrukken het belang van het optimaliseren van de website voor een betere gebruikerservaring en hogere conversiepercentages. Verder leggen ze de nadruk op het belang van Google Analytics als meettool voor adverteren, het belang van het optimaliseren van websites voor mobiele apparaten en het cruciale belang van Google Analytics voor het meten van websiteverkeer en prestaties. Beide gasten benadrukken het gebruik van Google Analytics als een onderzoekstool om specifieke vraagstukken op te lossen en sneller te kunnen groeien. Klik hier voor de Google Analytics GA4 training
Gemaakt door: Stefanie van Pelt Eerste aflevering: 14-08-2022
De podcast I love e-commerce & Business podcast heeft in totaal 143 afleveringen
Maker: Stefanie van Pelt Datum: 07-02-2024
Maker: Stefanie van Pelt Datum: 21-02-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.