Aflevering Josh Veldhuizen Over Het Belang Van Community Building En Een Sterke Personal Brand

· Aflevering van de podcast: How To Get The Job (Done)

Vandaag schuift Josh Veldhuizen aan, oprichter en creatieve kracht achter het modemerk JOSH V. Wat in 2011 begon als haar droom, groeide uit tot een label dat inmiddels te vinden is in meer dan veertien landen, bij zo’n 500 partnerstores én in haar eigen brandstores in Laren en Den Bosch. Met JOSH V combineert ze luxe en draagbaarheid, en bouwde ze een mega sterke community van vrouwen die zich zelfverzekerd en stijlvol willen voelen. Josh laat zien dat je als merk kunt groeien van social-first naar omni-channel, zonder je identiteit te verliezen. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Speelgoedwinkel
How To Get The Job (Done)

How To Get The Job (Done)

Gemaakt door: Female Initiative Business Academy / Geuren & Kleuren Media Eerste aflevering: 21-02-2024

De podcast How To Get The Job (Done) heeft in totaal 90 afleveringen

Vorige aflevering

Intuïtie als kompas: Max Zara Sterck over zelfexpressie, creatieve vrijheid en standhouden in een uitdagende mode-industrie

Intuïtie als kompas: Max Zara Sterck over zelfexpressie, creatieve vrijheid en standhouden in een uitdagende mode-industrie

Maker: Female Initiative Business Academy / Geuren & Kleuren Media Datum: 08-12-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Josh Veldhuizen over het belang van community building en een sterke personal brand

How To Get The Job (Done) · 15-12-2025

00:00 38:15