Charida Dorder legt uit hoe kunstmatige intelligentie bedrijven kan helpen bij het optimaliseren van marketingcampagnes.
Dorder benadrukt dat AI niet alleen voor contentcreatie gebruikt moet worden, maar vooral nuttig is voor data-analyse en klantgedragsbegrip. Ze legt uit hoe AI-modellen trends en patronen in klantdata kunnen identificeren om gerichte marketingstrategieën te ontwikkelen. Door AI slim in te zetten, bespaart ze zelf aanzienlijk op tijd en kosten, wat haar in staat stelt om snel effectieve campagnes te ontwikkelen.
Presentator: Jules Raijer Redactie: Wietske Bac & Jules Raijer Producer & edit: Dominic Otterspeer Eindredactie: Tom Berserik & Olivier Heimel Artwork: Guido van der Mark See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BusinessWise Eerste aflevering: 19-04-2024
De podcast Hoe word ik heeft in totaal 252 afleveringen
Maker: BusinessWise Datum: 13-12-2024
Maker: BusinessWise Datum: 17-12-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.