In deze aflevering van de podcast ‘Hoe word ik’ vertelt Michael Nap hoe je als merk groot kunt worden op social - maar waarom dat eigenlijk de verkeerde doelstelling is.
Nap, verantwoordelijk voor social & entertainment bij reclamebureau Dentsu Creative Amsterdam, legt uit dat de focus niet alleen op het aantal volgers moet liggen, maar op wat je bij die volgers wilt bereiken.
En, let op: 'Als je het zou moeten afpellen van belangrijkheid, dan is ‘een save’ het fijnst. Shares daaronder, comments dááronder en likes zijn eigenlijk het minst waard. Maar wat het algoritme nog veel belangrijker vindt, is hoeveel tijd mensen spenderen met jouw video.'
Presentator: Olivier Heimel Redactie: Wietske Bac & Jules Raijer Producer & edit: Dominic Otterspeer Eindredactie: Tom Berserik & Olivier Heimel Artwork: Guido van der Mark See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BusinessWise Eerste aflevering: 19-04-2024
De podcast Hoe word ik heeft in totaal 148 afleveringen
Maker: BusinessWise Datum: 01-11-2024
Maker: BusinessWise Datum: 05-11-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.