Martin van Kranenburg legt uit hoe online beïnvloeding werkt.
Van Kranenburg, schrijver van het boek ChatGPT als tweede Brein, behandelt de zeven beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini, waaronder wederkerigheid, social proof en schaarste.
Hijlegt uit hoe je deze principes kunt toepassen in online marketing, zoals het belang van echte wederkerigheid en het creëren van exclusieve content om loyaliteit te bevorderen. Ook bespreekt hij de psychologie van keuzes en hoe je die in marketingstrategieën kan gebruiken. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BusinessWise Eerste aflevering: 19-04-2024
De podcast Hoe word ik heeft in totaal 152 afleveringen
Maker: BusinessWise Datum: 10-10-2024
Maker: BusinessWise Datum: 14-10-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.