Aflevering Hoe Word Ik Mijn Ideale Klant?

· Aflevering van de podcast: Hoe word ik

Stephan van den Eijnden, verantwoordelijk voor het commerciële deel van e-commerce bij PostNL, legt uit dat duidelijkheid en keuzevrijheid voor de consument cruciaal zijn. Webshops moeten heldere informatie geven over bezorging en verschillende afleveropties bieden. Ook het optimaliseren van verpakking n en het gebruik van technologie, zoals dynamische tijdvakken en artificial intelligence, verbeteren de bezorgervaring.  Presentator: Thomas Hendriks Branded content: Deze aflevering is het resultaat van een commerciële samenwerking. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
Hoe word ik

Hoe word ik

Gemaakt door: BusinessWise Eerste aflevering: 19-04-2024

De podcast Hoe word ik heeft in totaal 152 afleveringen

Vorige aflevering

87. Hoe word ik beter in samenwerken?

87. Hoe word ik beter in samenwerken?

Maker: BusinessWise Datum: 30-08-2024

Volgende aflevering

88. Hoe word ik een betere contentmaker?

88. Hoe word ik een betere contentmaker?

Maker: BusinessWise Datum: 02-09-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe word ik mijn ideale klant?

Hoe word ik · 02-09-2024

00:00 00:06:46