Stephan van den Eijnden, verantwoordelijk voor het commerciële deel van e-commerce bij PostNL, legt uit dat duidelijkheid en keuzevrijheid voor de consument cruciaal zijn. Webshops moeten heldere informatie geven over bezorging en verschillende afleveropties bieden. Ook het optimaliseren van verpakking n en het gebruik van technologie, zoals dynamische tijdvakken en artificial intelligence, verbeteren de bezorgervaring. Presentator: Thomas Hendriks Branded content: Deze aflevering is het resultaat van een commerciële samenwerking. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BusinessWise Eerste aflevering: 19-04-2024
De podcast Hoe word ik heeft in totaal 152 afleveringen
Maker: BusinessWise Datum: 30-08-2024
Maker: BusinessWise Datum: 02-09-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.