In een nieuwe aflevering van 'Hoe Merken Groeien' vertellen Milan Voet & Glenn Cornelisse over hoe zij STËLZ in korte tijd hebben laten uit groeien tot één van de populairste hard seltzer merken van Nederland. In deze aflevering vertellen beide mannen hoe ze STËLZ zo hard hebben laten groeien. Het geheim? Daarvoor moet je de podcast luisteren. Maar alvast 1 tip. De snelle groei is mede veroorzaakt door het binnenhalen van andere bekende aandeelhouders zoals Monica Geuze en festivalorganisator ID&T. Of je nu net begint met je online bedrijf of als een tijdje bezig bent, deze aflevering zit vol waardevolle inzichten en tips die je kunnen helpen bij het bouwen van een succesvol bedrijf. Mis deze kans niet om te leren van een ervaren ondernemers en om te ontdekken hoe jij jouw business kunt laten groeien. Abonneer je nu op onze podcast en luister naar deze boeiende aflevering.
Gemaakt door: Brands of Tomorrow Eerste aflevering: 28-05-2023
De podcast Hoe Merken Groeien heeft in totaal 11 afleveringen
Maker: Brands of Tomorrow Datum: 06-04-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.