Jan de Keijzer is online marketeer en helpt merken merken en influencers zoals Bas Smit, Don de Jongh en Dutch Performante bekend worden op social media. Daarnaast is hij ook heel actief op zijn eigen kanaal Woeiman. Waarbij hij regelmatig AR-filters maakt naar aanleiding van vragen van zijn volgers. In de tweede aflevering uit de serie 'Hoe Merken Groeien' zoomt Rutger samen met Jan dieper in op hoe Jan is begonnen, hoe hij zijn personal brand heeft gebouwd, hoe hij merken en influencers laat groeien en wat zijn toekomst visie is op het gebied van marketing. Volg Brands of Tomorrow ook op.. TikTok: https://www.tiktok.com/@brandsoftomorrow Instagram: https://www.instagram.com/brands.of.t... LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/1187...
Gemaakt door: Brands of Tomorrow Eerste aflevering: 28-05-2023
De podcast Hoe Merken Groeien heeft in totaal 11 afleveringen
Maker: Brands of Tomorrow Datum: 12-10-2022
Maker: Brands of Tomorrow Datum: 25-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.