Aflevering Hier Is Amc Afl 14 - Strak Samenspel Employer Brand En Consumentenmerk Lidl, Met Lianne Toebes

Stem website va het jaar

· Aflevering van de podcast: Hier is AMC - Podcast over arbeidsmarktcommunicatie

In aflevering 14 spreek ik Lianne Toebes. Nu is zij manager employer branding, recruitment en engagement bij Lidl Nederland, eerder heeft zij AMC gemaakt bij de Koninklijke Marine en Cofely. Zeer veel ervaring dus, en zij geeft inzage in hoe zij de afstemming tussen alle doelgroepen en middelen verzorgt. En we spreken over de nauwe samenhang tussen het consumentenmerk en het employer brand van Lidl. In deze serie interview ik mensen die te maken hebben met het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie. In gesprekken van ongeveer een half uur praten we over wat zij voor interessante dingen aan het doen zijn, en bespreken we ook hoe ze met AMC te maken hebben en er tegenaan kijken. Ik spreek met werkgevers, AMC-bureaus, recruiters, vacaturetekstschrijvers, futuristen, data-analisten en nog veel meer. Iedere keer weer een goed gesprek over een mooi vakgebied. Want ik werk zelf al 20 jaar in AMC, en ik vind het echt elke dag weer mooi. Je kunt de show-notes en meer info bekijken op www.werk-merk.nl Marcel Q

Stem website va het jaar
Hier is AMC - Podcast over arbeidsmarktcommunicatie

Hier is AMC - Podcast over arbeidsmarktcommunicatie

Gemaakt door: WerkMerk MQ (Marcel van der Quast) Eerste aflevering: 08-05-2022

De podcast Hier is AMC - Podcast over arbeidsmarktcommunicatie heeft in totaal 61 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hier is AMC Afl 14 - Strak samenspel employer brand en consumentenmerk Lidl, met Lianne Toebes

Hier is AMC - Podcast over arbeidsmarktcommunicatie · 12-07-2018

00:00 00:44:15