Voor het eerst sinds de komst naar Nederland, staat Lidl een interview met de ceo toe. Peter de Roos brandt van de ambities. Lidl verovert in Nederland met zijn duurzame koers een ijzersterke marktpositie. Lidl is 'uniek en onverslaanbaar', zegt Peter de Roos. Toch ziet de kersverse ceo veel ruimte voor verbetering. In deze aflevering praten redacteuren Herman te Pas en Boris Braak onder leiding van Joep Meijsen over het onverslaanbare Lidl. We zijn benieuwd wat jij als luisteraar vindt van onze podcast. Geef je feedback via ????www.distrifood.nl/poll??? en maak kans op een Distrifood-supermarktposter.

Gemaakt door: Distrifood Eerste aflevering: 11-05-2025
De podcast Het Verhaal van Distrifood heeft in totaal 34 afleveringen

Maker: Distrifood Datum: 28-11-2025

Maker: Distrifood Datum: 12-12-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.