De Duitse uitvinder Carl Benz maakt in 1885 de eerste auto ter wereld en afgelopen jaar behoorde Mercedes-Benz nog altijd tot de 10 meest waardevolle merken ter wereld. De kracht van het merk ligt wat hoofd marketing Benelux Peter Zijlstra dan ook bij het vermogen van Mercedes om het merk telkens te laten meebewegen met de tijdgeest, zo vertelt hij in de podcast Het Eureka Moment van Business Insider en Adformatie. Zijlstra werkt al 17 jaar voor Mercedes-Benz en maakte mee hoe hij kon bijdragen aan een omslag in de leiderschapscultuur van het bedrijf. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Gemaakt door: Business Insider Nederland, Adformatie en CFO Eerste aflevering: 04-06-2023
De podcast Het Eureka Moment heeft in totaal 3 afleveringen
Maker: Business Insider Nederland, Adformatie en CFO Datum: 24-03-2023
Maker: Business Insider Nederland, Adformatie en CFO Datum: 31-05-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.