Aflevering Marjolein Kleinhuis, Strategie En Merkpositionering Sns: Hoe Bouw Je Als Bank Een Relevant Merk?

· Aflevering van de podcast: HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams

De maatschappij staat onderdruk. Merken blijven relevant door de juiste boodschap voor de juiste doelgroep. Maar hoe doe je dat precies? Marjolein Kleinhuis van het SNS leadershipteam vertelt hoe ze vanuit klantinzicht strategisch een merkpositionering leidt. Luister naar de nieuwste HelloMasters podcast.   In deze HelloMasters podcast   Krijg antwoord op deze vragen:   Bankieren is toch vooral een commodity. Hoe onderscheid je je als bank? Marketing wordt door sommige bankiers niet als belangrijk gezien. Welk belang speelt marketing bij SNS?    Volksbank is een overkoepelende organisatie voor 4 merken: SNS, ASN, Regiobank en BLG Wonen. Hoe komt dit tot uiting in de marketingstrategie?   Wat is een marketing experiment die heel anders liep dan gepland?  

Speelgoedwinkel
HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams

HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams

Gemaakt door: HelloMaaS Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams heeft in totaal 47 afleveringen

Vorige aflevering

Dorkas Koenen, CMO Rabobank: zijn hybride marketingteam

Dorkas Koenen, CMO Rabobank: zijn hybride marketingteam

Maker: HelloMaaS Datum: 03-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marjolein Kleinhuis, Strategie en Merkpositionering SNS: Hoe bouw je als bank een relevant merk?

HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams · 30-05-2022

00:00 49:20