Aflevering David Verschoor, Cmo Hartstichting Over Impact Vs. Commerciële Marketing

· Aflevering van de podcast: HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams

De Hartstichting heeft een naamsbekendheid van 99%. Marketing lijkt dan een makkie. Of toch niet? In HelloMasters vertelt CMO David Verschoor over de marketingstrategie en -tactieken. In deze aflevering vertelt de CMO alle do's en don'ts over impact marketing.  David vertelt over: - de radicale verandering in de marketingstrategie - de voor- en nadelen van impactgedreven vs. omzetgedreven marketing - het ingewikkelde stakeholderlandschap en alles wat daarbij komt kijken - tips & tricks voor marketeers die de overstap willen maken naar NGO’s Is jouw marketing team in-house of werk je veel met agencies? Ontmoet je nieuwe marketing oplossing: het Flex Team. Louise Doorn (exCMO Dstillery, Philips, Samsung) schreef er een blog over.

Speelgoedwinkel
HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams

HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams

Gemaakt door: HelloMaaS Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams heeft in totaal 47 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

David Verschoor, CMO Hartstichting over impact vs. commerciële marketing

HelloMasters - Marketing, Strategie en Teams · 08-07-2021

00:00 36:07