Aflevering Is Jouw Klant Ongelukkig Als Hij Niet Meer Met Jouw Dienst Of Product Mag Werken?

· Aflevering van de podcast: Heldere communicatie

Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf toekomstbestendig is? Welke richting sla je in om je concurrenten voor te blijven? Jan van der Spoel, specialist in klantgedrag, vertelt erover. Als Creative Director voor o.a. Unilever, Nutricia, Philips en KNVB raakte hij steeds meer gefascineerd door gedragspsychologie en neuromarketing. Met name de vertaling van wetenschappelijke theorieën naar begrijpelijke […] The post Is jouw klant ongelukkig als hij niet meer met jouw dienst of product mag werken? appeared first on Schrijftraining van tekstmodel.

Speelgoedwinkel
Heldere communicatie

Heldere communicatie

Gemaakt door: www.tekstmodel.nl Eerste aflevering: 08-05-2022

De podcast Heldere communicatie heeft in totaal 6 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Is jouw klant ongelukkig als hij niet meer met jouw dienst of product mag werken?

Heldere communicatie · 27-11-2015

00:00 31.49