Yes, Yes, Yes, In de 38ste aflevering van de Growth Deep Dive podcast neemt Simon Vreeman ons mee in de wereld van CRO. Zijn er speciale aanpakken als het om CRO gaat? En hoe zorg je dat je engagement beter kan meten? Je hoort het allemaal in de Growth deep dive podcast deze week! De stellingen van de week: - CRO is dood. - CRO voor B2B is minder belangrijk dan CRO voor B2C. - CRO krijgt niet de waardering die het zou moeten krijgen. Benieuwd naar zijn antwoorden? Check aflevering 38 van de Growth Deep Dive Podcast in je favoriete podcast app! Simon Vreeman - Freelance Growth Marketing Consultant LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/simonvreeman/ Website: https://vreeman.com/ Jordi Bron - Founder Red Panda Works LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jordibron/ Website: www.redpanda.works
Gemaakt door: Jordi Bron - Red Panda Works Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Growth Hacking Deep Dive heeft in totaal 47 afleveringen
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 08-02-2022
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 29-03-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.