Yes, Yes, Yes, In de 31ste aflevering van de Growth Deep Dive podcast neemt Feike Cats ons mee in de wereld van klanthousiasme. Hoe maak je het leuk voor je klanten en hoe bereik je klanten via klanten? De stellingen van de week: - Ook ontevreden klanten kunnen gemakkelijk ambassadeur zijn. - Ondernemers zijn altijd gericht op nieuwe klanten, maar vergeten daardoor aandacht te besteden aan klanten via klanten. - Iedere ondernemer moet verleuken meenemen in de jaarplannen. Wil jij nog meer kennis op doen over klanthousiasme? Dan is nu je kans. Feike geeft 8 boeken weg. 4x - 365 dagen klanthousiasme. 2x - Verleuken kan iedereen. 2x - Het inspiratieboek voor klanthousiasme. Wil jij deze thuis ontvangen reageer dan nu op onze LinkedIn post en leg uit waarom jij deze boeken moet ontvangen. Verder benieuwd naar deze aflevering? Check dan aflevering 31 van de Growth Deep Dive Podcast in je favoriete podcast app! Feike Cats - Inspirator en spreker over Verleuken en Klanthousiasme! LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/feike/ Website: https://www.houdenvanklanten.nl/ Jordi Bron - Founder Red Panda Works LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jordibron/ Website: www.redpanda.works
Gemaakt door: Jordi Bron - Red Panda Works Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Growth Hacking Deep Dive heeft in totaal 47 afleveringen
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 28-09-2021
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 12-10-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.