Yes yes yes! Vandaag gaan we het hebben over Facebook ads. In deze 25ste aflevering, vertelt Chris van der Krieke alles over het inzetten van Facebook Ads. Volgens hem is het verstandig om als bedrijf alle plaatsingen en verschillende kanalen te testen en niet vanuit aannames te werken. Verder legt Chris uit hoe je een emotie kan opwekken door in je Facebook advertenties gebruik te maken van storytelling. Verdiep jij je voldoende in je doelgroep of werk je meer vanuit je product? De stellingen van deze week: Een positieve ROI op Facebook ads in je eentje als beginnend ondernemer dat is niet te doen, je hebt hulp van een specialist nodig. Over 10 jaar zal er nog maar een fractie van de budgetten naar Facebook ads gaan. Als je zelf aan de knoppen gaat graaien dan haal je altijd meer uit je budget dan wanneer je dit het Facebook algoritme laat doen. Benieuwd naar wat Chris te vertellen heeft? Luister dan de podcast! Chris van der Krieke - Eigenaar / Senior Marketeer bij Switch Online Marketing LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/chrisvanswitch/ Website: https://switchom.nl/ Jordi Bron - Founder Red Panda Works Linkedin: https://www.linkedin.com/in/jordibron/ Website: https://www.redpanda.works/
Gemaakt door: Jordi Bron - Red Panda Works Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Growth Hacking Deep Dive heeft in totaal 47 afleveringen
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 09-08-2021
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 31-08-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.