Marc - Brand Consultant Een hele speciale gast vandaag. De oprichter van de grootste onafhankelijke reclame bureau van Nederland, N=5. Vandaag bij ons in de show, Marc Oosterhout. Vandaag gaan we het hebben over branding. Branding wordt vaak onderschat, maar je wordt niet zomaar een merk als, Coca-Cola, Nike, AirBNB, Albert Heijn, Apple en Google. In Marc zijn boek Power brands 2.0, legt hij uit hoe je je brand uit kan bouwen. Bij zijn bedrijf N=5 laten ze merken groeien door de kracht van emotie. Hij werkt met mooie merken zoals, Becel, ABN AMRO, Aids Fonds, Hartstichting, Greetz en Netflix. Sinds kort staat Marc ook los van N=5, omdat hij vindt dat bedrijven op strategisch niveau moeten nadenken over hun brand, waar N=5 zich voornamelijk focust op campagnes. Stellingen van deze week: Marketeers onderschatten altijd de kracht van een merk. Marketeers stoppen nooit genoeg tijd in het laden van een merk. Het reclamevak zal als maar moeilijker worden in de toekomst Marc antwoorden 3 keer eens. Zijn beredenering? Luister de podcast! Daar legt hij het haarfijn in uit.. Marc Oosterhout. LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marc-oosterhout-6562866/ Website: https://www.nis5.nl/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jordibron/ Website: https://www.redpanda.works/
Gemaakt door: Jordi Bron - Red Panda Works Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Growth Hacking Deep Dive heeft in totaal 47 afleveringen
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 20-07-2021
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 03-08-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.