Dennis Stokman - CEO Blauwe Monsters en mede-eigenaar Hulc Influencer Marketing is inmiddels een bekende term waar we niet meer om heen kunnen. Oók voor de B2B sector worden steeds meer vloggers en bloggers ingezet om een bedrijf een boost te geven. Wist je dat Influencer Marketing tegenwoordig een trending topic op de B2B markt is? Het is niet alleen goed om je naamsbekendheid te vergroten, maar ook om meer bezoekers naar je website te trekken. Alle ins en outs van B2B Influencer Marketing bespreken we in deze Deep Dive Sessie met Dennis Stokman, CEO van Blauwe Monsters en mede-eigenaar van Hulc. Hoe benut je je advertentiebudget het best? Wat is het verschil tussen B2B en B2C Influencer Marketing? En hoe groot is de impact van Covid-19 op de B2B influencer markt? Bekijk het volledige interview en ontdek de kracht van B2B Influencer Marketing. Growth Deep Dive Als Growth Hackers zijn wij breed georiënteerd. De Growth Managers bij Red Panda Works zijn generalist. Zij kunnen op veel fronten meepraten, adviseren en werk controleren. Alle Growth Managers zijn een 8 uit 10 op alle marketing en sales aspecten. Mocht er een keer een 10 uit 10 nodig zijn, een specialist dus, dan werken we vanuit Red Panda Works inmiddels met meer dan 80 experts. Om onze kennis én jouw kennis te verbreden en te verdiepen, interviewen we deze specialisten. Zij geven hun beste tips en tricks, zodat wij als Growth Hackers nóg beter worden. ? Dennis Stokman Website: www.blauwemonsters.nl en www.hulc.nl LinkedIn: www.linkedin.com/in/nummer1ingoogle/ Jordi Bron Website: www.redpanda.works LinkedIn: www.linkedin.com/in/jordibron/ ?
Gemaakt door: Jordi Bron - Red Panda Works Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Growth Hacking Deep Dive heeft in totaal 47 afleveringen
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 13-04-2021
Maker: Jordi Bron - Red Panda Works Datum: 27-04-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.