Influencers nemen de wereld over, ook in het voetbal. EK’s en WK’s zijn dé momenten voor campagnes. Zo zagen we op dit EK bijvoorbeeld Pieter Valley social content maken voor Heineken en Aviv Levy Soshan voor Duolingo. Influencers krijgen vaak toegang die niemand anders krijgt. Maar hoe zit die markt in elkaar in de voetbalwereld? In deze aflevering van Grof Geld bespreken Perre en Sam de invloed van influencers op de voetbalwereld aan de hand van het carrièrepad van Aviv Levy Shosan. Via 433, FC Barcelona en Ajax runt hij inmiddels een eigen agency voor voetbalinfluencers. Raoul de Graaf, van Bankzitters, legt uit hoe zij kijken naar de influencercontent rondom dit EK. Kos vertelt wie zijn favoriete influencers zijn en deelt een bijzondere zakelijke ambitie… Hier vind je de Halfvet nieuwsbrief die Perre tipte, de video over het font voor het Spaanse Elftal vind je hier! Luister naar Grof Geld en hoor hoe de skybox de staantribune beïnvloedt! - Grof Geld is een podcast van Dag en Nacht Media voor Podimo. - Rimer London is verantwoordelijk voor de keiharde tune. - Blood in Blood out maakte het fantastische Grof Geld-shirt. - Volg Grof Geld, Sam en Perre op Instagram! Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Gemaakt door: Dag en Nacht Media Eerste aflevering: 22-04-2024
De podcast Grof Geld heeft in totaal 26 afleveringen
Maker: Dag en Nacht Media Datum: 25-06-2024
Maker: Dag en Nacht Media Datum: 09-07-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.