027 - Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken? Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.Als mede-oprichter van Unravel Research, staat hij aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van Nederland. Met z’n collega’s helpt hij bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn, PostNL, Das, Nutricia etc. om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt.Vertelt de consument altijd de waarheid? Deze aflevering staat vol met anekdotes omtrent het menselijke brein. Genieten dus! Meer weten? Hier meer informatie over het interview!OnlineMarketing.nl/neuromarketing/Enjoy! :-)
Gemaakt door: Ruben de Vries Eerste aflevering: 01-09-2020
De podcast Groei door Online Marketing heeft in totaal 34 afleveringen
Maker: Ruben de Vries Datum: 15-02-2021
Maker: Ruben de Vries Datum: 24-05-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.