Unilever gaat de helft van het totale marketingbudget online besteden, onder andere via samenwerkingen met influencers. Waarom wil een bedrijf reclame maken via influencers en waarom zijn jongeren gevoelig voor die online advertenties? Hans van der Steeg gaat hierover in gesprek met influencer Teun Peters, die eerder reclame maakte voor allerlei bedrijven, maar daar inmiddels (een beetje) spijt van heeft. ??Iets toevoegen? De redactie tippen? WhatsApp (https://api.whatsapp.com/send/?phone=31645923535&text=DIT%20AAN) ons! Het beste van DIT in je mailbox: ?? Nieuwsbrief (https://dit.eo.nl/nieuwsbrief)
De podcast Goed Werk heeft in totaal 860 afleveringen
Maker: NPO Radio 1 / EO Datum: 31-03-2025
Maker: NPO Radio 1 / EO Datum: 02-04-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.