Wat kunnen professionals in en rond het onderwijs doen om gezond schermgebruik van leerlingen en studenten te stimuleren? Podcastmaker Maarten Dallinga spreekt in deze aflevering met deskundige Jacqueline Kleijer van Bureau Jeugd & Med ...
Hoe kunnen scholen bijdragen aan de fysieke en psychische gezondheid van hun leerlingen of studenten? In ‘Gezonde School, de podcast’ gaat journalist en podcastmaker Maarten Dallinga op onderzoek. Hij bezoekt scholen en spreekt met experts. Deze podcast is speciaal bedoeld voor professionals in het onderwijsveld en een initiatief van Gezonde School - een landelijk programma dat scholen stimuleert om te werken aan een gezonde leefstijl. Meer informatie: www.gezondeschool.nl; reacties: info@gezondeschool.nl. Geef je mening over de serie: https://forms.gle/C7e2xKScztdbN394A
Wat kunnen professionals in en rond het onderwijs doen om gezond schermgebruik van leerlingen en studenten te stimuleren? Podcastmaker Maarten Dallinga spreekt in deze aflevering met deskundige Jacqueline Kleijer van Bureau Jeugd & Med ...
Hoe kunnen professionals in en rond het onderwijs bijdragen aan een gezond voedingspatroon van leerlingen en studenten? Podcastmaker Maarten Dallinga spreekt in deze aflevering met gedragsdeskundige Roel Hermans (zie ook zijn eigen podcast ...
Wat kunnen professionals in en rond het onderwijs doen voor het welbevinden van leerlingen en studenten? Podcastmaker Maarten Dallinga spreekt in deze aflevering met Gonneke Stevens, universitair hoofddocent bij Interdisciplinaire sociale ...
Hoe kunnen scholen bijdragen aan de fysieke en psychische gezondheid van hun leerlingen? In ‘Gezonde School, de podcast’ gaat journalist en podcastmaker Maarten Dallinga tien afleveringen lang op onderzoek. Hij bezoekt scholen en spreekt m ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.