Ook deze week kwamen er veel toffe en zoals altijd prangende brieven binnen. Waardoor de nieuwe editie van Brievenmaandag makkelijk kunnen vullen. Vandaag zitten Boris, Koos en Skate achter de desk. En wel om naast het beantwoorden van de vragen ook een paar toffe randzaken nader te duiden. Zo kun je vanaf deze maandag Brievenmaandag ook als podcast beluisteren. Boris en Koos leggen uit hoe dat kan. Daarnaast staat onze nieuwe cap sinds zaterdag in de shop. Bekijk hem vooral eens, we zijn er erg trots op. En je weet, het aankoopbedrag gebruiken we om de vette content te kunnen blijven maken. Brievenmaandag: 'Infinity Ward maakt potje van Call of Duty: Modern Warfare 2'. Vragen dus, want daar draait Brievenmaandag al tig jaren om. Het waren er deze week zoveel dat JJ een keuze moest maken. Niet elke brief kon dus aan bod komen. Een aantal vragen gingen logischerwijs over Call of Duty: Modern Warfare 2. Eén briefschrijver is bijvoorbeeld helemaal klaar met de serie. Te veel fuck ups en fouten. Zijn we het daar mee eens? Een ander vraagt of ie moet wachten tot Modern Warfare 2 op de Game Pass komt. De drie heren hebben op beide vragen een antwoord. Worden er nog games als Manhunt gemaakt die bedoeld zijn om te shockeren?. Een leuke vraag is of er nog games worden gemakt die als primaire doelstelling hebben om de speler te shockeren. Manhunt is zo'n voorbeeld. Maar dat was een behoorlijke tijd geleden. Is er nieuw materiaal. Waarom wel of waarom niet? Wat denken we van machine learning en wat kan het voor gaming beteken? En er is een mail waarin Jelle wordt gefeliciteerd met zijn 15-jartig jubileum. Maar is dat wel zo? Het antwoord op al die vragen ga je zien en horen in de Brievenmaandag van maandag 31 oktober.
Gemaakt door: Gamekings Eerste aflevering: 11-11-2019
De podcast Gamekings heeft in totaal 470 afleveringen
Maker: Gamekings Datum: 27-10-2022
Maker: Gamekings Datum: 01-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.