Hoe bouw je een wereldwijd social-first imperium? In deze aflevering van FRAME. gaan Jelle en Nigel in gesprek met Tim van der Wiel, co-founder van het social agency GoSpooky. Op zijn 13e begon Tim al met ondernemen, en nu op zijn 26e leidt hij een internationaal team dat merken als Nike, Dior, Amazon Prime en JBL helpt om écht social-first te denken en doen. - Wat betekent het om een social-first merk te zijn? - Hoe verander je de mindset binnen bedrijven die nog steeds traditioneel adverteren? - Waarom breidt GoSpooky uit naar New York? - Welke trends en platformen gaan de komende jaren domineren? Tim deelt zijn visie op de verschuiving in social media, waarom traditionele marketingmodellen niet meer werken en hoe merken moeten meebewegen om relevant te blijven. Een inspirerend gesprek voor iedereen die voorop wil lopen in digital branding en contentstrategie.
Gemaakt door: Nigel Stephania & Jelle Smidt Eerste aflevering: 24-03-2025
De podcast FRAME. heeft in totaal 5 afleveringen
Maker: Nigel Stephania & Jelle Smidt Datum: 03-02-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.