In deze podcast deel ik met jou waarom ik koos voor een hormoontraject. Hoe gaat het nu en waarom ben ik blij dat ik zoveel heb aan mijn krachtige ondernemers mindset in dit proces? Enjoy! ...
De Floor Keereweer podcast helpt je om rijker te worden door niet harder maar slimmer te werken. Vergroot je waarde, verhoog je prijzen door je high end te positioneren voor een lucratievere business. Sinds 2019 ben ik ondernemer. De eerste twee jaar heb ik een succesvol bedrijf gehad met het low end verdienmodel. Daar ben ik mee gestopt en ontwikkelde ik mijn bedrijf door naar het high end verdienmodel wederom met succes. Klanten komen bij mij vanwege mijn high end specialisme. Ik help kennis ondernemers met hun marketing, sales, leiderschap en positionering vanuit het high end perspectief.
In deze podcast deel ik met jou waarom ik koos voor een hormoontraject. Hoe gaat het nu en waarom ben ik blij dat ik zoveel heb aan mijn krachtige ondernemers mindset in dit proces? Enjoy! ...
Je conversie op sales. Wanneer je leads aantrekt en het zijn juiste leads dan is een gevolg daarvan dat je ze converteert naar betalende klanten. Je percentage is een cijfer dat jou vertelt hoe je ervoor staat. En hoe vaardig je bent in ...
Natuurlijk is dit afhankelijk van wat jij wil als ondernemer. Echter ik adviseer je om jouw hoogwaardige klant aan te spreken. Dat betekent dat je wegblijft van overtuigen. Weten hoe je effectief jouw juiste klant aanspreekt en hoe je da ...
In deze podcast doe ik een boekje open over mezelf. Half aug had ik een idee en eind okt had ik dat idee, dat resultaat gerealiseerd. Hoe denk ik op die momenten? Hoe handel ik? Wat doe ik wel en wat doe ik niet? Hoe kreeg ik het v ...
Jij, je klanten, of mensen in je omgeving lopen hier tegenaan. We kunnen zo mega complex denken wanneer dé oplossing voor ons meest aanhoudende uitdagingen voor onze voeten ligt. Werk je met mensen dan wil je deze podcast beslist even lu ...
Ondernemers zijn gedreven en willen snel vooruit. Toch heeft dit ook een keerzijde. En in de praktijk zie ik dit vaak misgaan. Mijn vraag aan jou is: krijgt bij jou jouw brood de kans om rustig te bakken in de oven of open jij iedere keer ...
Feitelijk is dit het fundament van je bedrijf om aan betalende hoogwaardige klanten te komen. Zorg niet alleen voor het fundament, zorg dat de inhoud ook sterk is en resoneert met je doelgroep. Voor meer context en specificiteit advise ...
Het laatste wat je wilt doen met je marketing is mensen overtuigen. Want als je overtuigd dan trek je mensen aan die nog veel overtuiging nodig hebben. Dit zijn veelal mensen die niet zo veel waarde hechten aan de relatie en een lage loyal ...
Als ondernemer bereik je een punt dat je niet harder wilt werken. En tegelijkertijd wil je niet inleveren op je resultaat, sterker je wilt betere resultaten behalen. Afgelopen jaar heb ik keuzes gemaakt in mijn bedrijf: minder doen met b ...
en ook niet met minder dan wat je een diepe vervulling geeft. Het moment dat je je dit beseft als ondernemer voelt ergens als een opluchting en tegelijkertijd brengt het ook allerlei uitdagingen met zich mee. Good for you. Ga er lekker ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.