Aflevering Ruben Wolvekamp (Kever Genever) - De Grote Merken Hebben Moeite De Jongere Doelgroep Aan Te Spreken

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

De meest gedronken sterke drank van Nederland is nog steeds jenever. Met 11 miljoen liter per jaar staat dit oubollige goedje stevig bovenaan. Kever Genever wil het imago opschudden. Co-founder Ruben Wolvekamp vertelt in Top Names over het veroveren van de drankmarkt, de likability factor en de toekomst.

Speelgoedwinkel
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Ruben Wolvekamp (Kever Genever) - De Grote Merken Hebben Moeite De Jongere Doelgroep Aan Te Spreken

Fast Moving Targets · 18-07-2019

00:00 00:29:30