Aflevering Joost De Wit (Media Distillery): "Wij Kunnen Video Doorgronden En Daarmee Kijkers Helpen"

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Het is voor grote bedrijven en organisaties interessant om te weten wanneer zij op televisie voorbij komen. Media Distillery kan dat voor je bijhouden. "Aan de andere kant richten we ons op bedrijven zoals KPN en Ziggo. De tv operators, die ontzettend veel video content hebben maar daar eigenlijk heel weinig van weten. Zij weten helemaal niet wat er in een talkshow gezegd wordt, wat de onderwerpen zijn aan bod komen. Dat kunnen wij ze vertellen", aldus Joost de Wit founder en CPO van Media Distillery. De content wordt gescand door een algoritme dat middels deep learning wordt getraind.

Speelgoedwinkel
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Joost de Wit (Media Distillery): "Wij kunnen video doorgronden en daarmee kijkers helpen"

Fast Moving Targets · 05-02-2019

00:00 00:30:44