Aflevering Christiaan Solcer (Startpage): "We Willen Dat Mensen Gaan Nadenken"

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Het in 1998 opgerichte Startpage kiest voor een herpositionering. Het bedrijf zal niet langer hameren op privacy, maar wil mensen aanzetten tot nadenken over hun data. CMO Christiaan Solcer vertelt in Top Names over de filterbubble, de kracht van Google en de ambities van Startpage.

Speelgoedwinkel
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Frederik Duerinck (Scentronix): parfum op maat!

Frederik Duerinck (Scentronix): parfum op maat!

Maker: Fast Moving Targets Datum: 10-12-2018

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Christiaan Solcer (Startpage): "We willen dat mensen gaan nadenken"

Fast Moving Targets · 10-12-2018

00:00 00:29:45