Met Tijs Timmerman, lector marketing & customer experience aan de Hogeschool Utrecht bespreken Marloes Bergevoet en Aldert Veldhuisen de rol van marketing in de duurzame transitie. Kunnen marketeers de omslag maken van het pure business to consumer-denken naar verwachtingen van mensen als vertrekpunt? Van profit-driven naar purpose-driven? Over waardecreatie, licenses to operate, social tax en -als toetje- AI. Shownotes ?? ESG-aflevering met Klaske Kruk: Circulariteit is hip & happening ?? Openbare les van Tijs: Marketing for humans’ sake Disclaimer: De standpunten, gedachten en meningen in deze podcast zijn die van de spreker en vertegenwoordigen niet de standpunten, gedachten en meningen van BNP Paribas. BNP Paribas heeft geen controle over en/of is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit, volledigheid en nauwkeurigheid van de informatie die door sprekers wordt verstrekt. De informatie die hier wordt gepresenteerd is enkel voor algemene informatiedoeleinden en mag niet worden beschouwd als professioneel advies. BNP Paribas onderschrijft, beveelt of keurt geen specifieke mening, organisatie, product of dienst goed waarnaar in deze podcast wordt verwezen.
Gemaakt door: BNP Paribas Eerste aflevering: 24-07-2022
De podcast Even Samen Gevat heeft in totaal 63 afleveringen
Maker: BNP Paribas Datum: 02-08-2023
Maker: BNP Paribas Datum: 30-08-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.