In deze intrigerende aflevering van de eCommerce Lessen Podcast bespreken Dries de Gelder en Alexis van Dam de recente veranderingen op Twitter en de implicaties daarvan voor eCommerce bedrijven en marketeers. Twitter, een van de meest invloedrijke sociale mediaplatforms, heeft onlangs significante veranderingen ondergaan. Maar wat betekent deze transformatie voor merken, influencers en dagelijkse gebruikers? Hoe kunnen eCommerce bedrijven zich aanpassen aan deze nieuwe realiteit en effectief blijven communiceren met hun doelgroep? Dries en Alexis duiken diep in de details van wat er precies is veranderd op Twitter, de mogelijke redenen achter deze verschuiving, en de kansen en uitdagingen die hieruit voortkomen. Ze bespreken ook strategieën voor merken om zich aan te passen aan het nieuwe Twitter-landschap en hoe ze hun boodschap effectief kunnen blijven overbrengen in een veranderende sociale media-omgeving. Of je nu een merk bent dat actief is op Twitter, een marketeer die probeert te navigeren door de veranderende tijden, of gewoon nieuwsgierig bent naar de toekomst van sociale media, deze les biedt een diepgaand inzicht in de recente ontwikkelingen op Twitter en wat ze betekenen voor de wereld van eCommerce. Show Notes op onze website, volg onze Linkedin pagina, op Instagram vind je nieuwe en leuke achtergrond informatie over onze lessen.
Gemaakt door: eCommerce Lessen Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast eCommerce Lessen heeft in totaal 194 afleveringen
Maker: eCommerce Lessen Datum: 09-11-2023
Maker: eCommerce Lessen Datum: 02-02-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.