Welkom bij les 152 van eCommerce Lessen, gepresenteerd door Alexis van Dam en Dries de Gelder. Dit is deel 2 van onze tweedelige serie over de 6 beïnvloedingsprincipes van Cialdini. In de vorige aflevering hebben we de eerste drie principes van Cialdini besproken: wederkerigheid, consistentie en sociale bewijskracht. In deze aflevering gaan we dieper in op de overige drie principes: sympathie, autoriteit en schaarste. We bespreken hoe je deze principes kunt toepassen om de conversie van je eCommerce bedrijf te verhogen en hoe je deze kunt gebruiken om klanten te overtuigen om bij jou te kopen in plaats van bij de concurrentie. We bespreken ook voorbeelden van bedrijven die deze principes succesvol hebben toegepast en hoe je deze strategieën kunt integreren in je eigen eCommerce bedrijf. Of je nu nieuw bent in eCommerce of een doorgewinterde professional bent, deze les biedt waardevolle inzichten over hoe je de principes van Cialdini kunt gebruiken om de conversie te verhogen en je bedrijf te laten groeien. Stem af en ontdek hoe je deze principes kunt toepassen om het gedrag van je klanten te beïnvloeden en je eCommerce succes te vergroten. Show Notes op onze website: https://ecommercelessen.com Volg onze Linkedin pagina: https://www.linkedin.com/company/ecommerce-lessen Op Instagram vind je nieuwe en leuke achtergrond informatie over onze lessen.
Gemaakt door: eCommerce Lessen Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast eCommerce Lessen heeft in totaal 194 afleveringen
Maker: eCommerce Lessen Datum: 30-03-2023
Maker: eCommerce Lessen Datum: 13-04-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.