Aflevering Ecommerce Lessen; Les 134 - Chatbots

· Aflevering van de podcast: eCommerce Lessen

Wat is jouw doel van een chatbot? Is het support of is marketing of sales focused? Waarom zou je flows en de standaarden inzichtelijk moeten maken? Show Notes op onze website: https://ecommercelessen.com Volg onze Linkedin pagina: https://www.linkedin.com/company/ecommerce-lessen Op Instagram vind je nieuwe en leuke achtergrond informatie over onze lessen

Speelgoedwinkel
eCommerce Lessen

eCommerce Lessen

Gemaakt door: eCommerce Lessen Eerste aflevering: 10-04-2022

De podcast eCommerce Lessen heeft in totaal 194 afleveringen

Vorige aflevering

eCommerce Lessen; - Les 133 - Personalisatie

eCommerce Lessen; - Les 133 - Personalisatie

Maker: eCommerce Lessen Datum: 24-11-2022

Volgende aflevering

eCommerce Lessen; Les 135 - Meer manieren van betalen

eCommerce Lessen; Les 135 - Meer manieren van betalen

Maker: eCommerce Lessen Datum: 01-12-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

eCommerce Lessen; Les 134 - Chatbots

eCommerce Lessen · 29-11-2022

00:00 00:10:39