Aflevering Ecommerce Lessen - Les 99: Loyaliteit

· Aflevering van de podcast: eCommerce Lessen

Kijk met ons mee voor een zeer speciale aflevering van eCommerce lessen, waar we het zullen hebben over loyaliteitsprogramma's. Onze gast vandaag is Jane Smith, die het hoofd is van loyaliteitsprogramma's bij haar bedrijf. Wat is een loyaliteitsprogramma? Een loyaliteitsprogramma is een systeem dat klanten beloont voor hun herhaalde aankopen. Het basisidee is klantenloyaliteit aan te moedigen door incentives aan te bieden - vaak in de vorm van kortingen of punten - voor het winkelen bij een bepaalde detailhandelaar of het gebruik van een specifieke dienst Er zijn veel verschillende soorten loyaliteitsprogramma's, maar ze hebben allemaal hetzelfde doel: ervoor zorgen dat klanten terugkomen Waarom zou u gebruik maken van loyaliteitsprogramma's? Loyaliteitsprogramma's kunnen een belangrijk onderdeel zijn van uw marketingstrategie, vooral als u veel concurrenten heeft. Ze kunnen u helpen om u te onderscheiden van de massa en langdurige relaties met uw klanten op te bouwen Er zijn veel voordelen verbonden aan het gebruik van loyaliteitsprogramma's, waaronder -Verhoogde verkoop: Klanten die deelnemen aan loyaliteitsprogramma's hebben de neiging meer geld uit te geven dan klanten die dat niet doen. Dit komt omdat zij het gevoel hebben dat zij worden beloond voor hun loyaliteit, en zij willen profiteren van de voordelen die het zijn van een loyale klant met zich meebrengt -Betere klantenbinding: Het kost minder om een bestaande klant te behouden dan om een nieuwe te werven. Loyaliteitsprogramma's kunnen u helpen uw beste klanten te behouden door ze een stimulans te geven om bij u te blijven -Verhoogde klantwaarde: Hoe langer een klant loyaal blijft aan uw merk, hoe waardevoller hij wordt. Loyaliteitsprogramma's kunnen u helpen de levenslange waarde van uw klanten te verhogen door hen aan te moedigen terug te blijven komen Er zijn veel verschillende manieren om een loyaliteitsprogramma te structureren . Het belangrijkste is ervoor te zorgen dat het in lijn is met uw bedrijfsdoelstellingen en waarde biedt aan uw klanten. Show Notes op onze website: https://ecommercelessen.com Volg onze Linkedin pagina: https://www.linkedin.com/company/ecommerce-lessen Op Instagram vind je nieuwe en leuke achtergrond informatie over onze lessen

Speelgoedwinkel
eCommerce Lessen

eCommerce Lessen

Gemaakt door: eCommerce Lessen Eerste aflevering: 10-04-2022

De podcast eCommerce Lessen heeft in totaal 194 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

eCommerce Lessen - Les 100: de ?? les van eCommerce Lessen

eCommerce Lessen - Les 100: de ?? les van eCommerce Lessen

Maker: eCommerce Lessen Datum: 11-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

eCommerce Lessen - Les 99: Loyaliteit

eCommerce Lessen · 09-05-2022

00:00 00:08:13