Dries en Alexis gaan in gesprek over The Last Mile. Waarom is het zo belangrijk? Heb je er überhaupt invloed op? Kun je je ermee onderscheiden? De Last Mile is de laatste stap in het eCommerce proces, waar de klant zijn aankoop ontvangt. Het wordt vaak de "last mile" genoemd omdat het het laatste deel van de reis is van de verkoper naar de klant. Het is belangrijk omdat het de laatste kans is voor de verkoper om een goede indruk te maken en ervoor te zorgen dat de klant tevreden is met zijn aankoop. Een goede Last Mile-ervaring kan resulteren in terugkerende klanten en positieve mond-tot-mondreclame. Er zijn verschillende factoren die een rol spelen bij een goede Last Mile-ervaringde snelheid van de levering, de staat van het product bij aankomst en de interacties met de klantenservice. Dries legt uit dat u The Last Mile kunt beïnvloeden door de juiste verzendprovider te kiezen, producten goed te verpakken en goed te communiceren met klanten. Tot slot zijn Dries en Alexis het erover eens dat The Last Mile belangrijk is omdat het de laatste kans is om een goede indruk te maken op de klant. U kunt uw kansen op succes vergroten door aandacht te besteden aan details en een superieure klantenservice aan te bieden. Show Notes op onze website: https://ecommercelessen.com Volg onze Linkedin pagina: https://www.linkedin.com/company/ecommerce-lessen Op Instagram vind je nieuwe en leuke achtergrond informatie over onze lessen
Gemaakt door: eCommerce Lessen Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast eCommerce Lessen heeft in totaal 194 afleveringen
Maker: eCommerce Lessen Datum: 29-04-2022
Maker: eCommerce Lessen Datum: 04-05-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.