Wat is efullfilment? Wat zijn de voordelen en nadelen? Wanneer moet je dit gaan doen? Wat is het belang van de persoonlijke boodschap in ecommerce? Dries: We gaan het vandaag hebben over e-fulfilment. Wat weet jij er van? Alexis: Je bent de eigenaar van een webshop dan ben je natuurlijk bezig om mensen naar je website te krijgen, aankopen te laten doen, landing pages maken, optimalisatie en noem maar op. Zodra mensen producten beginnen te kopen met jou, dan moet het natuurlijk nog ingepakt en verzonden worden. Dat zijn natuurlijk ook zaken die erbij horen. Maar dit kunnen net de zaken zijn waar jezelf als ondernemer niet mee bezig wil zijn. Je wil bezig zijn met het verkoopproces. Als het voor jou qua tijd teveel is, dan kan je het misschien beter gewoon uitbesteden. Dat noemen we dan e-fulfilment. Dries: Je voorraad kun je bijvoorbeeld neerleggen bij hun. Dat scheelt je enorm veel ruimte. Ik kan mij nog herinneren dat ik een podcast had opgenomen met Elmi van Cheap Outdoor. Na 2 a 3 jaar hadden ze de voorraad doorheen het huis staan en op het moment dat de babykamer ook vol begon te geraken hadden ze besloten om het uit te besteden. Toen kwamen ze in contact met EWarehousing, zij hebben toen alles voor hen uit handen genomen. Sindsdien ligt de hele voorraad van Cheap Outdoor met EWarehousing. Zij pakken alles netjes in, zij onderhouden de voorraad, geven voorraad signalen af, hierdoor kan je heel efficiënt zijn met je inkoop. Los daarvan hebben ze ook enorm op de kosten bespaard. Naast deze voordelen kan je je ook meer focussen op je business. Volledige Show Notes op onze website: https://ecommercelessen.com Volg onze Linkedin pagina: https://www.linkedin.com/company/ecommerce-lessen Op Instagram vind je nieuwe en leuke achtergrond informatie over onze lessen
Gemaakt door: eCommerce Lessen Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast eCommerce Lessen heeft in totaal 194 afleveringen
Maker: eCommerce Lessen Datum: 08-12-2021
Maker: eCommerce Lessen Datum: 13-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.