In deze laatste aflevering kijken we naar de toekomst van e-commerce. Is deze circulair? Kan het proces in de hele keten duurzamer? En welke rol hebben webwinkels en consumenten hierin? Boukje Taphoorn, chief marketing officer (CMO) bij bol.com vertelt hoe zij duurzaamheid in de toekomst wil vergroten. Jacqueline Cramer, hoogleraar duurzaam innoveren, waarom we naar een meer circulaire economie moeten. Ook hoor je Dorus Galama, die met zijn bedrijf Gerrard Street modulaire en duurzame koptelefoons levert. Verder vertelt Babette Porcelijn meer over true pricing en duurzame verdienmodellen in de e-commerce.
Gemaakt door: bol.com | Microphone Media Eerste aflevering: 25-09-2022
De podcast ECOmerce heeft in totaal 7 afleveringen
Maker: bol.com | Microphone Media Datum: 16-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.