In deze tweede aflevering kijken we naar het bestelproces, of beter gezegd naar bestellen, retouren en de rol van de webwinkels daarin. En welke invloed heeft de consument op de verduurzaming van e-commerce? Je hoort Babette Porcelijn over de verborgen impact van producten. Ellen de Lange van Thuiswinkel.org vertelt hoe consumentengedrag kan worden beïnvloed en Vincent Weijers, chief operations officer (COO) bij bol.com neemt Frank mee naar het retourencentrum van bol.com. Ook horen we Jesse Weltevreden en Jori Ebskamp uit aflevering 1.
Gemaakt door: bol.com | Microphone Media Eerste aflevering: 25-09-2022
De podcast ECOmerce heeft in totaal 7 afleveringen
Maker: bol.com | Microphone Media Datum: 18-11-2021
Maker: bol.com | Microphone Media Datum: 02-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.