Hoe belangrijk is digital marketing en data? Data van TikTok, Tencent, Spotify, YouTube en nog heel veel andere streamingdiensten kunnen van grote waarde zijn voor een artiest. Maar hoe lees je die data? Welke platformen zijn het grootst? En is traditionele marketing nog wel nodig? Presentator Jochem Tromp praat er in deze aflevering over met Bibi Kor, data analist bij Sony Music Benelux en met Arash Banaei, marketing strategy manager bij FUGA. Zij delen unieke tips over hoe je een artiest kan helpen met data en vertellen meer over de nieuwste ontwikkelingen binnen digital marketing. En ze geven natuurlijk hun favoriete muziektips van Nederlandse bodem die te beluisteren zijn via de DME Spotify Playlist. Voor meer informatie over Dutch Music Export -> https://www.dutchmusicexport.com Voor meer informatie over Soepermarkt Music Management -> https://www.soepermarkt.com Deze podcast is geproduceerd Geesje Oostland en opgenomen en nabewerkt door Adam Bar-Pereg in de Split Second Studio in Amsterdam.
Gemaakt door: Dutch Music Export Eerste aflevering: 07-08-2022
De podcast Dutch Music Export Talks heeft in totaal 25 afleveringen
Maker: Dutch Music Export Datum: 07-04-2022
Maker: Dutch Music Export Datum: 29-07-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.