Aflevering Hoe Zorgt Klantensucces Voor Blijvende Loyaliteit?

· Aflevering van de podcast: Dusk till Data

In deze aflevering belichten we Bram Van Espen, Managing Director bij Dynapps, en Lina Vervoort, Customer Success Manager bij Odoo. Onder leiding van Bram heeft Dynapps een uniek, toegewijd klantserviceteam van 30 FTE opgebouwd om service na implementatie te leveren, wat hen onderscheidt in de Odoo-implementatiewereld. Samen met Lina benadrukt Bram de cruciale rol van klantensucces in het stimuleren van retentie, tevredenheid en langdurige loyaliteit. Ontdek het belang van klantensuccesstrategieën om ervoor te zorgen dat klanten hun gewenste resultaten behalen - en hoe je in een servicegerichte organisatie naar dat resultaat kunt toewerken.

Speelgoedwinkel
Dusk till Data

Dusk till Data

Gemaakt door: Dynapps Eerste aflevering: 06-09-2024

De podcast Dusk till Data heeft in totaal 7 afleveringen

Vorige aflevering

Alles uit Odoo's front-end mogelijkheden halen

Alles uit Odoo's front-end mogelijkheden halen

Maker: Dynapps Datum: 15-10-2024

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe zorgt klantensucces voor blijvende loyaliteit?

Dusk till Data · 28-10-2024

00:00 00:34:26