Je data kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden. Al is gepersonaliseerde reclame waarschijnlijk één van de meest zichtbare. Hoe kunnen adverteerders voorspellen waar jij naar op zoek bent? Zijn we echt zo geërgerd door reclame als we denken? En levert die gepersonaliseerde reclame ook voordelen op voor jou als individu? In deze aflevering zoeken we het uit. Host Thomas Smolders, blogger en auteur – gekend van Computer Club, gaat in gesprek met experts Brahim Zarouali en Bart De Waele, en gaat op zoek naar antwoorden. Experts: Brahim Zarouali: Professor Communicatiewetenschappen aan het Instituut voor Mediastudies aan de KU Leuven. Bart De Waele: Digitaal strateeg, en oprichter van het digitale communicatiebureau Duke & Grace. Vandaag begeleidt hij bedrijven bij de selectie van de juiste digitale partners. DS XTR wordt mede mogelijk gemaakt door Ads & Data. Ads & Data commercialiseert de reclameruimte van onder meer Play4, De Standaard, Nieuwsblad, VRT MAX en GoPlay en combineert een indrukwekkend merkenportfolio aan de intelligente inzet van data via een uniek, lokaal ecosysteem. Ads & Data helpt adverteerders om hun marketingdoelstellingen te behalen door impactvolle content oplossingen aan te bieden. Meer info kan je vinden op dsxtr.standaard.be. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: DS Eerste aflevering: 03-12-2023
De podcast DS XTR: Over morgen heeft in totaal 3 afleveringen
Maker: DS Datum: 26-11-2023
Maker: DS Datum: 11-12-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.